Ez a jog megillet minden természetes személyt, (jogi személyek esetén nincs törvényes lehetőség az elállásra) aki üzleten kívül, például az interneten saját célra vásárolt (kivételt képez a személyes átvétel). Erre 14 napja van. Az időszak nem a vásárlástól, hanem a termék átvételétől számít. Ha több termékből állt a rendelés, akkor az utolsó átvételétől számít a 14 nap.
Számunkra fontos, hogy maximálisan elégedettek legyenek a HyppoMed Webshop vásárlói az oldalon megvásárolt termékeinkkel. Ezért visszaküldés és visszatérítési lehetőséget biztosítunk a fogyasztók részére a mindenkori jogszabályoknak megfelelően. Amennyiben bármilyen oknál fogva mégsem elégedett a megvásárolt termékkel, kézhezvételétől számított 14 napon belül lehetőséget biztosítunk a termék visszaküldésére vagy cseréjére, visszatérítésére.
Az elállás feltételeiről a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet rendelkezik.
Fontos azonban megjegyezni, hogy a termékek csak kipróbálás erejéig lehet használni, ellenkező esetben a használatból eredő értékcsökkenést levonhatjuk a visszatérítendő összegből.
Visszaküldési, visszatérítési lehetőség
Amennyiben szeretné igénybe venni a visszaküldési vagy csere, visszatérítési szolgáltatásunkat kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot telefonon vagy e-mail-ben.
Elállás/visszaküldés menete
Kérjük, hogy visszaküldés esetén, lehetőség szerint a terméket eredeti, sértetlen csomagolásában szíveskedjen visszaküldeni, az alábbi elállási nyilatkozat kitöltésével. A HyppoMed Webshop vásárlói visszaküldéshez tetszőleges szállítási módot (postai utat, futárszolgálatot) vehetnek igénybe. Felhívjuk azonban szíves figyelmüket, hogy a termék visszaküldésének költsége minden esetben a vásárlót terheli, kivéve, ha az árucikk gyári hibásan vagy sérülten érkezett a vásárlóhoz. Ha a hiba megjelölése a termék természetével vagy a hiba jellegével összeegyeztethetetlen, vagy nem rendeltetésszerű használatból eredő, abban az esetben a visszaküldés szintén költsége a vásárlót terheli. A visszaküldött termékeket úgy kell becsomagolni, hogy sem a termék, sem a csomagolás ne sérüljön szállítás közben. A HyppoMed Webshop nem vállal felelősséget a szállítás közben megsérült termékekért. Az elállással érintett árucikkek utánvétellel nem küldhetők vissza, utánvételes átvételt nem áll lehetőségünkben teljesíteni.
Visszaküldési cím: Hyppo Labor Kft., 1037 Budapest, Csillaghegyi út 36. II. em. 3.
Nyilatkozat-minta elálláshoz:
Címzett: Hyppo Labor Kft.
Cím: 1037 Budapest, Csillaghegyi út 36.
Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:
Termék elnevezése, cikkszáma, fazon/dekor, mérete, mennyisége:
Megrendelés azonosítója:
Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:
A fogyasztó(k) neve:
A fogyasztó(k) címe:
A vételárat banki átutalással az alábbi bankszámlaszámra kérem visszatéríteni:
A fogyasztó(k) aláírása:
Kelt: ___________________________
Kérjük, vegye figyelembe, hogy az alábbi termékek nem visszaküldhetőek:
- Olyan termékek, amelyek egyértelműen személyre szabottak vagy az Ön személyes igényei szerint lettek elkészítve.
- Kibontott hang- és videófelvételek, illetve számítógépes szoftverek.
További információk:
- A visszaküldött áruknak eladható állapotban kell lenniük.
- A visszaküldött áruk nem lehetnek használtak és rendelkezniük kell az eredeti címkékkel és csomagolással.
- Amennyiben a visszaküldött termék állapota nem megfelelő, abban az esetben a visszaküldés megtagadásra kerülhet. Ilyenkor a visszaküldött árut, vagy visszaküldjük, vagy csökkentett pénzösszegű visszatérítésre teszünk ajánlatot Önnek.
Sérült vagy hibás termékek visszaküldése, visszatérítése
A sérült vagy hibás árucikkekhez kapcsolódó problémákra a leggyakoribb megoldásokat alkalmazzuk kivizsgálás után:
- Biztosítunk cseredarabot.
- Felajánlunk kedvezményt, és megtarthatja a minimális sérüléssel rendelkező terméket.
- Amennyiben nem megoldható a csere és Ön a kedvezményt sem szeretné elfogadni, akkor elállhat a megrendeléstől és visszaküldheti az árut, a HyppoMed pedig a teljes vételárat visszatéríti.
Visszatérítés visszaküldés esetén
A vételár visszatérítése a termék visszaérkezésétől számított 14 napon belül kerül kiküldésre. Azonban a szállítás eredeti költsége NEM visszatéríthető. A visszatérítés ugyanazon a módon történik, ahogyan a megrendelés kifizetése is történt.
Bankkártyás, Online fizetés esetén: a megrendelés alkalmával használt bankkártyára
Átutalás esetén: arra a számlaszámra, melyről a bejövő utalás érkezett.
Utánvételes vásárlás esetén: minden esetben kérjük írásban (e-mail formájában) megküldeni a kedvezményezett nevét és számlaszámát, ellenkező esetben nem áll módunkban a visszatérítést elindítani.
A fizetési módtól és a pénzintézettől függően általában 1-15 munkanapba telik, míg a visszatérítések megjelennek a vásárló bankszámláján.
Fontos megjegyezni, hogy nem áll módunkban portós, vagy utánvétes csomagot átvenni, ezért a kellemetlenségek elkerülése végett, kérjük, hogy normál belföldi csomagként adja fel a visszaküldendő terméket.
Személyes visszahozatal esetén, kérjük, irodánkat a következő időpontokban keresse fel. Azonban előtte mindenképp szükséges e-mailen, vagy telefonon egyeztetni:
Munkanapokon: 10:00 – 15:00 között